Τρίτη 11 Μαρτίου 2014

Ενα συγνώμη και ένα ευχαριστώ προς το Νοσοκομείο Λιβαδειάς

ΠΡΟΣ ΓΕΝΙΚΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΛΙΒΑΔΕΙΑΣ.
geniko-nosokomeio-Livadeias
ΑΜΕΣΗ ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ:
ΔΙΟΙΚΗΤΗ Γ. ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ ΛΙΒΑΔΕΙΑΣ
ΙΑΤΡΟ ΧΕΙΡΟΥΡΓΟ κ. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟ ΠΛΙΑΚΟΣΤΑΜΟ
ΕΠΙΜΕΛΗΤΗ ΚΑΡΔΙΟΛΟΓΟ κ. ΓΕΩΡΓΙΟ ΣΚΑΛΗ
ΕΠΙΜΕΛΗΤΗ ΠΑΘΟΛΟΓΟ κ. ΔΗΜΗΤΡΙΟ ΣΤΑΜΕΛΑΚΗ
ΕΙΔΙΚΕΥΟΜΕΝΟ ΧΕΙΡΟΥΡΓΙΚΗΣ κ. ΣΚΟΥΦΙΑ ΣΠΥΡΙΔΩΝ
ΕΙΔΙΚΕΥΟΜΕΝΗ ΧΕΙΡΟΥΡΓΙΚΗΣ κ. ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΜΠΕΤΑ
ΕΙΔΙΚΕΥΟΜΕΝΟ ΟΡΘΟΠΕΔΙΚΗΣ κ. ΚΩΝ/ΝΟ ΒΑΡΒΑΡΟΥΣΗ
ΕΙΔΙΚΕΥΟΜΕΝΗ ΓΕΝ. ΙΑΤΡΟ κ. ΣΟΦΙΑ ΤΣΙΑΜΠΟΥΡΗ
ΝΟΣΗΛΕΥΤΡΙΑ κ. ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΠΑΠΑΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
ΝΟΣΗΛΕΥΤΡΙΑ κ. ΑΔΕΛΑΪΣ ΜΑΣΤΟΡΑ
ΝΟΣΗΛΕΥΤΡΙΑ κ. ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΚΑΡΑΜΗΤΡΟΥ
ΚΑΙ ΟΛΟ ΤΟ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΟ ΚΑΙ ΙΑΤΡΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΤΟΥ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ

Θα ήθελα να ζητήσω συγγνώμη για την ανάρμοστη συμπεριφορά μου κατά τη διακομιδή του γιου μου στο ΓΕΝΙΚΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΛΙΒΑΔΕΙΑΣ, μετά από σοβαρό τροχαίο ατύχημα, το βράδυ της 1ης Μαρτίου 2014 .Εκεί είπα πράγματα που δεν ταιριάζουν στην ηθική μου υπόσταση και επιστημονική μου κατάρτιση καίτοι το ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό κατέβαλε κάθε δυνατή προσπάθεια για να παράσχει τις πρώτες βοήθειες στον πολυτραυματία.
Ως εκ τούτου εκφράζω τις βαθιές μου ευχαριστίες σε όλο το προσωπικό και τον εφημερεύοντα ιατρό κ. Κων/νο Πλιακοστάμο καθώς και το διοικητή του Νοσοκομείου.
Κυριάκου Γεώργιος

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου