Τρίτη 17 Δεκεμβρίου 2013

Ζ.Μακρή: Αν είναι αβάσιμες οι κατηγορίες για τον ΟΚΑΝΑ, θα παραιτηθώ


Ζ.Μακρή: Αν είναι αβάσιμες οι κατηγορίες για τον ΟΚΑΝΑ, θα παραιτηθώ


Άρνηση και ύποπτες απαντήσεις συναντώκάθε φορά που ζητάω στοιχεία για τα οικονομικά του ΟΚΑΝΑ, δήλωσε το πρωί σε τηλεοπτική εκπομπή του Mega η υφυπουργός Υγείας Ζέττα Μακρή, αναφερόμενη στο έλλειμμα ύψους 3,5 εκατομμυρίων ευρώ που έχει προκύψει στον ΟΚΑΝΑ.
Μάλιστα, η κα. Ζέττα Μακρή δήλωσε ότι «αν δεν ευσταθούν οι κατηγορίες, τότε θα παραιτηθώ εγώ».


Η υφυπουργός Υγείας Ζέττα Μακρή ανέφερε ότι «δεν κατηγορώ κανένα, εγώ ελέγχω. Την παραίτηση της κας. Μένης Μαλλιώρη από τη θέση του ΟΚΑΝΑ τη ζήτησε ο υπουργός Υγείας μετά από σχετική εισήγηση που έκανα».

Η κ. Μακρή τόνισε: «Δύο μήνες ψάχνω μια υπόθεση και κανείς δεν μου έχει πει που έχουν πάει τα χρήματα. Μου λένε με έγγραφό τους ότι έχουν κάνει πρόχειρο εσωτερικό δανεισμό. Όσο ψάχνω στον ΟΚΑΝΑ συναντώ άρνηση και ύποπτες απαντήσεις».

«Η κ. Μαλιώρη μπορεί να λέει ό,τι θέλει. Έχω έγγραφα του οργανισμού από τα οποία προκύπτει ένα ποσό που ξεκινάει από τα 1,8 εκατ. ευρώ που δεν ξέρουμε που έχει πάει και πολλά ακόμη», είπε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου